Bil

Kørekort til bil :

Hans' Køreskoles Import & Uddannelsescenter

Foto: Copyright, Jakob Boserup

Ved tilmelding til kørekort til bil, kan du bruge nedenstående knap :-)

Hvis du vil vide hvornår vi starter hold i Nykøbing F eller Nakskov, skal du trykke på kalender.

Vi underviser kun på Dansk !

Det er vigtigt hvis man er to sproget elev, at man kan så godt Dansk, at man vil kunne gennemføre både teoriundervisning samt teori- og køreprøve på almindelig vis, vi har valgt ikke at køre tolkeprøver !

Hvis man ønsker at tage køreundervisning på anden måde, henviser vi til, at du finder en køreskole med speciale i denne form for undervisning.

Du må starte på undervisning, når du er fyldt 16 år og 9 mdr.

Du må tidligst gå til teoriprøve 1 md. før du fylder 17 år og først tidligst gå til køreprøve den dage du fylder 17 år.

Køreundervisning

Du skal have mindst nedenfor anførte antal lektioner á 45 minutter.

* Teorilektioner              29 Lektioner

* Manøvrebane                 4 Lektioner

* Kørelektioner               16 Lektioner

* Glatbane                            4 Lektioner

Ialt antal:                            53 Lektioner

Herunder vil du kunne downloade vores til enhver tid gældende prisliste for almindelig bil.

Pris på kørekort i Nykøbing F samt Nakskov, kan ses øverst på siden her eller knappen lige over denne tekst.